hétfő, április 03, 2006

Ki fog nyerni?

Ahogy előző bejegyzésemben jeleztem, most közlöm tippjeimet a választásokkal kapcsolatban. Még februárban az alábbi eredményeket jósoltam április 9-ére, a listás szavazatokra vonatkozóan:
MSZP 42,8 %
Fidesz 41,2 %
SZDSZ 6,3 %
MDF 3,9 %
Harmadik Út 2,9 %
Centrum 1,5 %
Munkáspárt (MKMP) 1 %


Bár a HavasPress elemzései talán felkeltették néhány Olvasó figyelmét szakszerűségükkel, vagy éppen elfogultságukkal, ettől függetlenül ez a tippelés nem több egyszerű játéknál, melyre ezúttal felkérem az oldal látogatóit is, hogy ők is tippeljenek a cikk kommentjében.
Következő alkalommal a hétvégi nagygyűlésekről mondok véleményt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocskaiban fogom bevonultatni a népet! Megálmodtam, hogy több mint 70%-ot kapunk!

MIÉP-JOBBIK: 70%
Kommunisták: 31%
Melegek és kisebbségiek: 25%
Meleg kisebbségiek: 6%

Névtelen írta...

Nohát kis kivárás után én is tippelek.
Azt hiszem a legfontosabb kérdés az mindenki előtt világos, hiszen a választások eredményére jelenleg ez lehet hatással leginkább.
Bejut-e az MDF?
Ha nem jut be, akkor marad a koalíció, ha bejut akkor nem biztos. Legalább is elég egyértelmű, hogy a Fidesz képtelen 50% felett teljesíteni a mandátumeloszlást nézve.

Tehát az én tippem, hogy az MDF átlépi az 5-ös küszöböt. Az szdsz erősen bejut. 6,1 és 7,2 közé tippelem. Az MSZP pedig az utolsó napok hatékonytalan mozgósítása és a pozitív előrejelzések demobilizáló hatása miatt árnyalattal rosszabbul teljesít, mint az várható.

Fidesz 41,9
Mszp 41,2
SZDSZ 6,4%
MDF 5,1%
Miép-Jobbik 3%
Egyéb pártok 1,4%
Érvénytelen 1%

A választást pedig a második forduló fogja végleg eldönteni.